L’estudi de disseny Bisgràfic, de Vic (Osona), ha recollit aquest cap de setmana a Madrid, per segon any consecutiu, el premi de Disseny Gràfic Espanyol Anuaria al millor anunci en premsa per la campanya “La Tecnologia A” del supermercat de la jardineria Vicreu. L’anunci utilitza imatges d’animals per presentar una nova gamma d’utensilis per parcs i jardins, i transmet amb humor que no hi ha res millor que la mateixa naturalesa per tenir cura dels espais verds.
Els altres treballs de Bisgràfic també seleccionats pels premis van formar part de l’exposició organitzada a l’àrea Anuaria de la fira: el cartell “Mercat del gust” de l’Ajuntament de Vic (categoria millor cartell), el logotip de Bryks (categoria millor imatge gràfica) i les postals “La tecnologia A” de Vicreu i “DHC” de Bisgràfic (categoria millor postal / flyer).
Els premis Anuaria recullen el millor del disseny gràfic nacional, els treballs més innovadors i les obres més destacades seleccionades pels mateixos creatius. El jurat d’Anuaria està format per les principals associacions professionals i entitats del disseny a nivell espanyol: DDI, AAD, AEPD, Col•legi Professional de Disseny Gràfic de Catalunya, CEDIR, ADP, ADCV, DIMAD, AGA i ADN.
Aquest any Bisgràfic ha rebut també un plata i quatre bronzes en els premis Laus de disseny i dos ors en els Graphis Posters NY. L’estil d’aquest estudi de disseny osonenc es caracteritza pels missatges clars i conceptuals, la simplicitat estètica i el rigor tipogràfic que aporten a tots els seus treballs un equilibri visual propi.
Font: http://www.jornal.cat/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada